woensdag 31 oktober 2012

Woensdag .003

Weet je. Ik voel zo vaak iets. Maar hoe leg ik het uit? Hoe druk ik het uit? Hoe kan ik zeggen wat ik voel, in 1 zin, in 1 woord, in 1 gezegde. Hoe kan ik delen wat ik vind? Hoe kan ik verwoorden wat ik bevind?

Passie. Muziek. Je was weg. Dit was ik. Dit ben ik. Maar muziek, ik was je kwijt. Want door jou kan ik vertellen wat ik vind, wil, zie en denk. Woord voor woord, samen met de melodie. De kunst van mijn gedachten zijn eigen gang kunnen laten gaan. Bewonderen. Dromen. Vooral dromen. Begrip.

B E G R I P

Dat ben je, muziek. Ik hou van je. Ik was het vergeten, jij was mijn stille liefde, maar gelukkig heb ik je niet laten gaan. IK HOU VAN JE. En dan nog ben ik op zoek naar muziek die mijn gedachten hierover vertaald.

Ik ben altijd op zoek, altijd op zoek..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten