zondag 14 oktober 2012

Zondagavond rust


Waarschijnlijk ben je net als ik soms op zoek naar wat iets meer rust brengt. Alleen op de bankhangen en stomme programma's of films kijken neemt niet weg dat je onrustig, gestrest of ongelukkig bent. Om de kalmte in mij op dit moment op te zoeken daarom deze post.



Quotes (mooi vormgegeven = dubbel zo fijn)


Dit is maar een greep uit de collectie, er valt eigenlijk zoveel moois te vertellen en zoveel rust te brengen. Speur het web af (tumblr, pinterest, bloglovin' of zelfs twitter) en geniet.

Muziek
Naast alle mooie gezegdes en plaatjes die je stiller en rustiger kunnen maken, is er natuurlijk ook nog de magie van muziek. Hierbij dan nog een paar waar ik me fijner door ga voelen.

John Mayer: Held. Als ik niet kan slapen, sluit ik al z'n albums aan op m'n iPod en dan kan ik altijd ietsje fijner slapen. Zijn hele liedjes geven een 'komt wel goed'-mentaliteit.

Coffey Anderson: Misschien geheel onverwacht, omdat hij enorm christelijk is, maar daardoor maakt hij wel hele fijne liedjes met chille deuntjes. 'Heaven' en 'All Ye' zijn echt enorme toppers.

Blof: Ook al kan ik hier soms ook heel veel van huilen, hun teksten en deuntjes zorgen toch ook vaak voor rust.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten